Administratief medewerk(st)er Aankoop - 50% ad interim

Kies jij ook voor Karel de Grote Hogeschool?

Onze hogeschool is een warme en ambitieuze leer-en werkplek in de superdiverse stad Antwerpen. Je werkt er samen met 1.200 collega's en voor meer dan 12.000 studenten.

We kiezen voor vernieuwend en uitdagend onderwijs met aandacht voor kwaliteit op alle niveaus. We willen het beste uit jou halen, met respect en kansen voor iedereen.

Bouw jij mee aan onze hogeschool? We zoeken een enthousiaste collega die geëngageerd aan de slag wil gaan als:

Administratief medewerk(st)er Aankoop - 50% ad interim

Je functie

  • Je bent het aanspreekpunt voor het aankoopdomein ICT.
  • Je zorgt voor de volledige opvolging van de 'Aanvraag tot Aankoop' in Microsoft Dynamics AX tot en met het effectief uitsturen van de 'Aankooporder' met betrekking tot ICT.
  • Je verkent de markt voor de jou toegewezen dossiers, eventueel samen met een technisch expert.
  • Samen met je collega's volg je bestelbonnen, leveringen en afwijkende facturen op voor heel KdG.
  • Je staat mee in voor de organisatie, opvolging en optimalisering van verschillende bestaande procedures en processen m.b.t. aankoop, zowel binnen de dienst als voor de hogeschool.
  • Je werkt in ERP voor het aanleveren, controleren en opladen van aankoopgegevens.
  • Je draagt bij tot een efficiënte en kwalitatieve werking van de dienst en een goede samenwerking binnen het team.
  • Je bent werkzaam op campus Zuid. Je rapporteert aan het diensthoofd Aankoop.

 Je profiel

  • Je hebt een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring[1].
  • Kennis van aankoopprocessen (al dan niet binnen ICT) is een pluspunt.
  • Luisteren en doorvragen doe je van nature om de klantbehoefte te vinden. Samen zoeken naar de beste oplossing en hiervoor draagvlak creëren zit in je bloed.
  • Je kunt goed met weerstand omgaan, kan goed onderhandelen en je bent in staat om tegengestelde belangen te overbruggen.
  • Je hecht waarde aan een goede kwaliteit en je hebt oog voor detail.
  • Je bent bereid om je flexibel op te stellen bij het opvangen van piekmomenten in het verwerken van bestellingen.
  • Je werkt in team samen met de andere collega’s van de dienst en springt bij waar nodig.
  • Je bent uiterst nauwkeurig en administratief sterk.
  • Je bent organisatorisch en weet je prioriteiten te leggen.
  • Je denkt oplossingsgericht en dynamisch ingesteld.
  • Je leert graag bij en je geeft je eigen kennis en ervaring spontaan door aan anderen.

Ons aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst in voltijds dienstverband (100% ad interim) als contractueel bediende.
  • Je start zo snel mogelijk na de selectie en je contract loopt tot en met 31 juli 2017.
  • Een loon in functie van je kwalificaties en ervaring binnen het groeipad B11-B22 (equivalent van de weddeschalen 581-582-592-584).
  • Meer informatie over de weddeschalen en barema’s, vind je op http://onderwijs.vlaanderen.be/onderwijspersoneel > Hoger Onderwijs > Hogeschool > Salaris > Je salarisschaal of barema > Vind je salarisschaal
  • Volledige terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of een fietsvergoeding van 0,15 euro/km.
  • Typerende arbeidsvoorwaarden binnen onze hogeschool zijn flexibele werktijden, een laptop, mogelijkheid tot thuiswerken, opleidingsmogelijkheden en een aantrekkelijke vakantieregeling.
  • KdG gelooft in de passie en het talent van haar medewerkers en streeft daarbij naar gelijke kansen. Met respect voor diversiteit en een goed evenwicht tussen mannen en vrouwen, verschillende leeftijden en culturele achtergrond. Daarom nodigen we iedereen uit om zich kandidaat te stellen voor deze vacature.

Solliciteren?

Solliciteren kan enkel online via onze website https://www.kdg.be/vacatures

- klik op gewenste vacature

- solliciteer online onderaan de pagina

- vul het sollicitatieformulier in en voeg een uitgebreide motivatie & je cv toe als bijlage

De sollicitatieperiode loopt tot en met 26 februari 2017:

- De 1ste selectieronde gebeurt op basis van de ingezonden kandidaturen

- De 2de ronde bestaat uit een selectie-interview

Meer informatie?

Meer informatie over deze vacature kan je bekomen bij Annemie Marien, Diensthoofd Aankoop, via 03/613 13 50 of annemie.marien@kdg.be.

Heb je assistentie nodig bij het posten van je kandidatuur? We helpen je graag verder! Contacteer de dienst HR, via 03 613 13 36 of hr@kdg.be.

[1] Een ‘aan een niveau verbonden deskundigheid’ kan bewezen worden via toepassing van protocol 39bis.