Administratief medewerk(st)er Dienst Studentenzaken ad interim – 80%

Hoe groot wil jij worden?

We willen het beste uit jou halen: wie je ook bent, vanwaar je ook komt, wat je ook draagt.

Karel de Grote hogeschool is een warme en ambitieuze leer-en werkplek in de superdiverse stad Antwerpen. Je werkt er samen met 1.300 collega's en voor meer dan 13.000 studenten.  We kiezen voor vernieuwend en uitdagend onderwijs met ruimte voor groei. We zoeken een enthousiaste collega om aan de slag te gaan als:

Administratief medewerk(st)er Dienst Studentenzaken ad interim – 80%

Je functie

  • Je ondersteunt het proces van klachtenbehandeling:
    • Je bent verantwoordelijk voor de praktische aspecten mbt planning van interne beroepen
    • Je bent de verantwoordelijke voor de administratieve opvolging van interne beroepen: je legt het dossier aan, volgt dit op en bezorgt de beslissingen van de interne beroepscommissie
  • Je staat in voor de planning, praktische organisatie, voorbereiding, verslaggeving en opvolging van overlegmomenten binnen de dienst
  • Je bent aanspreekpunt voor administratieve vragen binnen de dienst, en communiceert op basis van gemaakte afspraken
  • Je staat in voor de praktische organisatie van opleidingsreviews: inplannen, uitnodigen en administratieve opvolging.
  • Je ondersteunt de dienst Studentenzaken bij administratieve vragen: je bewaakt de voortgang, volgt op en volgt hierbij de afgesproken timing.
  • Je bent werkzaam op campus Zuid. Je maakt deel uit van de dienst Studentenzaken. Je rapporteert aan het diensthoofd Studentenzaken.

Je profiel

  • Je hebt een bachelordiploma, bij voorkeur in de richting van office management.
  • Je beschikt over een goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Powerpoint…)
  • Je bent uiterst nauwkeurig en administratief sterk.
  • Je kan uiteenlopende problemen systematisch analyseren en aanpakken.
  • Je kan zelf je taken sturen en zelfstandig werken.
  • Je krijgt energie als je mag plannen en organiseren.
  • Je beschikt over sterke communicatieve vaardigheden.
  • Je bent bereid om je flexibel op te stellen bij het opvangen van piekmomenten.
  • Je bent stressbestendig bij piekmomenten.
  • Je hecht waarde aan een goede kwaliteit en je hebt oog voor detail.
  • Je werkt in team samen met de andere collega’s van de dienst en springt bij waar nodig.

Ons aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst in deeltijds dienstverband (80%) als contractueel bediende.
  • Het gaat om een tijdelijke opdracht (vervanging bij ziekte). De opdracht start zo snel mogelijk, tot terugkeer van de titularis.
  • Een loon in functie van je kwalificaties en ervaring binnen het groeipad B11-B22 (equivalent van de weddeschalen 581-582-592-584). Meer informatie over de weddeschalen en barema’s, vind je op http://onderwijs.vlaanderen.be/nl/vind-je-salarisschaal#hoger-onderwijs
  • Typerende arbeidsvoorwaarden binnen onze hogeschool zijn flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken, een laptop, opleidingsmogelijkheden en een aantrekkelijke vakantieregeling.
  • KdG gelooft in de passie en het talent van haar medewerkers en streeft daarbij naar gelijke kansen. Met respect voor diversiteit, verschillende leeftijden en culturele achtergrond. Daarom nodigen we iedereen uit om zich kandidaat te stellen voor deze vacature.

Solliciteren?

Solliciteren kan enkel online via onze website https://www.kdg.be/vacatures

- klik op gewenste vacature

- solliciteer online onderaan de pagina

- vul het sollicitatieformulier in en voeg een uitgebreide motivatie & je cv toe als bijlage

De sollicitatieperiode loopt tot en met 19 januari 2021:

- De 1ste selectieronde gebeurt op basis van de ingezonden kandidaturen

- De 2de ronde bestaat uit een selectie-interview (op woensdag 27/01/2021).

Meer informatie?

Meer informatie over deze vacature kan je bekomen bij Liesbet De Raedemaecker, Diensthoofd Studentenzaken, via 0470 13 05 62 of Liesbet.deraedemaecker@kdg.be.

Heb je assistentie nodig bij het posten van je kandidatuur? We helpen je graag verder! Contacteer de dienst HR, via 03 613 13 36 of hr@kdg.be.