Beleidsmedewerk(st)er administratie en organisatie – 80% (ad interim)

Hoe groot wil jij worden?

Karel de Grote hogeschool is een warme en ambitieuze leer- en werkplek in de superdiverse stad Antwerpen. Je werkt er samen met 1.430 collega's en voor meer dan 13.000 studenten. We kiezen voor vernieuwend en uitdagend onderwijs met ruimte voor groei.

We zoeken een enthousiaste collega om het Hoofd Administratie en Organisatie van onze onderwijsgroep Wetenschappen en Technologie deels te vervangen tijdens haar zwangerschapsverlof. Je gaat dan aan de slag als:

Beleidsmedewerk(st)er administratie en organisatie – 80% (ad interim)

Wat ga je doen?

Je opdracht bestaat uit verschillende delen:

  • Je neemt binnen de onderwijsgroep een aantal algemene coördinerende taken op:
    • Je biedt ondersteuning bij de inrichting en organisatie van de nieuwe trajecten binnen de onderwijsgroep. Dit zijn de graduaats- en anderstalige opleidingen. Je bent hierbij het aanspreekpunt voor de leidinggevenden m.b.t. alle praktische en organisatorische aspecten zoals de planning van de lessenroosters, personeelsinzet, infrastructuur,… Je bewaakt hierbij de haalbaarheid vanuit organisatorisch, administratief en financieel perspectief.
    • Je neemt een brugfunctie op tussen de diverse hogeschooldiensten (Financiën, Infrastructuur, ICT, personeelsadministratie, Maatschappelijke dienstverlening en onderzoek) en de onderwijsgroep en zorgt hierbij voor de nodige informatiedoorstroom.
    • Je bent verantwoordelijk voor het personeelsbeheer binnen de onderwijsgroep:
      • Het personeelsbestand bestaat uit ongeveer 110 medewerkers waaronder docenten, onderzoekers, gastdocenten, administratieve medewerkers, beleidsondersteunend personeel en leidinggevenden.
      • Je voert de bestaande processen van het personeelsbeheer uit, o.m. indienst- en uitdiensttreding, opdrachtfiches, personeelsbegroting, …
      • Je ondersteunt de leidinggevenden bij de opmaak van hun functieverdeling en bent voor hen het eerste aanspreekpunt in kader van de personeelsinzet.
      • Je werkt hiervoor samen met de leidinggevenden in de onderwijsgroep, de dossierbeheerder personeelsadministratie en de HR business partner.
  • Je biedt ondersteuning bij de budgetopmaak en -opvolging binnen de verschillende entiteiten van de onderwijsgroep:
    • Je biedt ondersteuning aan het beleid van de onderwijsgroep met betrekking tot de budgettaire en financiële aspecten.
    • Je coördineert de opmaak en opvolging van de personeelsbegroting.
    • Je bent binnen de onderwijsgroep het aanspreekpunt i.v.m. personeelsinzet en opvolging van budgetten.
  • Je bent werkzaam op campus Hoboken. Je neemt deel aan overleg binnen de onderwijsgroep en de hogeschool. KdG-brede vergaderingen gaan vaak door op Campus Zuid. Je rapporteert aan de directeur van de onderwijsgroep Wetenschappen en Technologie.

Wie ben jij?

  • Je hebt bij voorkeur minstens 2 jaar relevante ervaring waar je je coördinatietalenten en analytische skills verder hebt kunnen ontwikkelen.
  • Je kan problemen en processen systematisch analyseren en complexe, uiteenlopende problemen doordacht aanpakken.
  • Je hebt ervaring met financiële rapportering. Werken met cijfers geeft je energie.
  • Je kan zelfstandig werken, bent hierin hands-on, resultaatsgericht en stelt de juiste prioriteiten.
  • Je hebt aandacht voor een goede communicatie. Je bent een teamspeler die vlot samenwerkt met collega’s binnen en buiten je team.
  • Je neemt initiatief en gaat proactief te werk.
  • Je kan discreet omgaan met gegevens en informatie.
  • Je bent stressbestendig en kan flexibel omgaan met het inplannen van taken.
  • Je behartigt de belangen van de onderwijsgroep en gaat hierbij klantgericht te werk.
  • Je hebt een masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.

Wat bieden we jou?

  • Een interessante deeltijdse ad interim opdracht (80%) - als contractueel bediende - van 3 februari t.e.m. 3 juli 2020. We voorzien dat je tijdens je opstart kan dubbel lopen met de collega die je vervangt. Afhankelijk van je profiel zijn er ev. mogelijkheden voor een aanvullende opdracht.
  • Voordelen zoals flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken, een laptop, opleidingsmogelijkheden en een aantrekkelijke vakantieregeling.
  • Een loon in functie van je expertise, competenties en ervaring binnen het pad A11-A21 (equivalent van de weddeschalen 585-586-587 op masterniveau). Meer info hierover vind je op http://onderwijs.vlaanderen.be/nl/vind-je-salarisschaal#hoger-onderwijs.  Woon-werkverkeer via openbaar vervoer vergoeden we voor 100% en als je met de fiets komt, krijg je 0,15 € per km.

Interesse?

Vertel het ons! Solliciteer zo snel mogelijk via www.kdg.be/vacatures.

Klik op de gewenste vacature en onderaan vind je de ‘solliciteer online’ link. We zijn benieuwd naar je parcours, talenten en motivatie. Beschrijf zeker ook waarom deze vacature bij jou past.

De sollicitatieperiode loopt t.e.m. 15 december 2019.

  • de 1ste selectieronde gebeurt op basis van de ontvangen kandidaturen
  • de 2e ronde is een sollicitatiegesprek dat plaatsvindt op donderdagvoormiddag 19 december 2019

We vinden diversiteit belangrijk, verschillende leeftijden en culturele achtergrond. Daarom nodigen we iedereen - die zichzelf in dit profiel herkent - uit om zich kandidaat te stellen.

Een vraag?

Dan kan je terecht bij Rike Hillebrecht, Hoofd Administratie en Organisatie van de onderwijsgroep Wetenschappen en Technologie via 03 502 28 46 of rike.hillebrecht@kdg.be.

Voor hulp bij het solliciteren kan je terecht bij HR via 03 613 13 36 of hr@kdg.be.