Digital Masters Academy

Google-Atelier, AdWords & Analytics (certification) + DMA - Digital Masters Academy certificate

  • Behaal je 'Google Certification' voor Google Analytics en Adwords: een unieke kans!
  • Voor studenten van alle KdG-opleidingen, maar in het bijzonder van de opleidingen Event- en Projectmanagement, Cross Media Management, Marketing, Multimedia Technology, HR for Business en LINC. 
  • Georganiseerd door Google, BlooviMe en KdG.
  • Van september 2018 tot juni 2019.
  • Kick-offsessie donderdag 20 september om 18.00 u. op campus Groenplaats (aula gelijkvloers, GR.001).

Wat?

Digital Masters Academy wordt dit academiejaar (2018-2019) een volwaardig jaarprogramma. Deze wordt onderverdeeld in 2 grote blokken:

  • Periode 1+2: Google-Atelier, AdWords & Analytics (certificate)
  • Periode 3+4: DMA - Digital Masters Academy (certificate)

Digital Masters Academy - Testimonials

Programma

Periode 1+2: Google-Atelier, AdWords & Analytics (certificate)

Tijdens Periode 1 & 2 wordt je in het Engels ondergedompeld in de theorie & verder begeleidt met extra praktijkoefeningen zodat je Google Certified wordt. 

Dit omvat een certificaat voor:

  • Digitaal Atelier
  • Google AdWords
  • Google Analytics

Voor wie?

Dit vak is voor iedereen die een stapje voor wil zijn in de professionele wereld een meerwaarde. Een Google Certification is vaak reeds een basisvereiste om als marketing, communications, event, web ... professional te starten bij vele bedrijven & organisaties.

  • Dit is een verplicht vak voor Cross Media Management.
  • Voor alle studenten Office Management en niet-studenten Office Management die nog niet Google ceritified zijn (excl. Marketing).

Periode 3+4: DMA - Digital Masters Academy (certificate)

Aan het begin van periode 3 & 4 zal je in teams van 4 personen verdeeld worden. Elk team werkt tijdens deze periode voor een specifieke NGO (een organisatie die onafhankelijk is van de overheid en zich op een of andere manier richt op een verondersteld maatschappelijk belang). 
Je zal volgende taken vervullen:

  • Een marketingplan samen met de NGO opstellen & laten valideren door Google zodat je een budget toebedeeld krijgt om een ECHTE Google AdWords te runnen.
  • Een Google AdWords campagne opstellen, live zetten, monitoren & optimaliseren.
  • Een analyse (post-report) afleveren aan de NGO en Google zodat ze het teamwork kunnen evalueren. Bij een positieve evaluatie van zowel NGO, Google en KdG ontvang je dan het DMA-certificate.
  • Tijdens deze periodes wordt je wekelijks begeleidt, gecoacht en bijgestuurd door de docent(en) die reeds de nodige praktijkervaring hebben genoten. Je krijgt tijdens deze periode ook de mogelijkheid om zelf bij Google in BeCentral advies te vragen.

Voor wie?

Dit vak is voor iedereen die een stapje voor wil zijn in de professionele wereld een meerwaarde. Met een DMA certificate kan je reeds enige ervaring aantonen die een troef is om als marketing, communications, event, web ... professional te starten bij bedrijven & organisaties.

  • Dit is een verplicht vak voor Cross Media Management en zit vervat in hun consultancy opdracht.
  • Voor alle studenten Office Management en niet-studenten Office Management die al Google ceritified zijn (incl. Marketing) en de nodige praktijkervaring, met ECHT budget door Google verkregen, op hun palmares willen hebben.

Praktisch

  • Wanneer: 
    • Periode 1+2: Elke maandag namiddag (3 u. - 1,5 u. theorie + 1,5 u. praktijk)
    • Periode 3+4: Elke maandag namiddag (1,5 u. voor coaching, support en bijsturing)
  • Waar: campus Groenplaats
  • Deelnameprijs: Gratis

Nog meer info? Check www.digitalmastersacademy.be

Geïnteresseerd in dit aanbod?