Financieel medewerk(st)er – 80% à 100%

Kies jij ook voor Karel de Grote Hogeschool?

Onze hogeschool is een warme en ambitieuze leer-en werkplek in de superdiverse stad Antwerpen. Je werkt er samen met 1.200 collega's en voor meer dan 12.000 studenten.

We kiezen voor vernieuwend en uitdagend onderwijs met aandacht voor kwaliteit op alle niveaus. We willen het beste uit jou halen, met respect en kansen voor iedereen.

Bouw jij mee aan onze hogeschool? Binnen de onderwijsgroep Welzijn, Onderwijs en Gezondheidszorg zoeken we een enthousiaste collega die geëngageerd aan de slag wil gaan als:

Financieel medewerk(st)er – 80% à 100%

Je functie

  • Je bent verantwoordelijk voor:
    • de technische en administratieve verwerking van de opmaak van de personeelsbegroting.
    • de rapportering m.b.t. de opvolging en optimalisatie van de personeelskost.
    • de administratieve processen m.b.t. de opmaak en opvolging van de personeelsbegroting. Je bent de contactpersoon voor de personeelsadministratie vanuit de onderwijsgroep.
    • de juiste registratie en beheer van gegevens binnen het KdG ERP pakket.
  • Je bent de business controller binnen de onderwijsgroep:
    • Je bent het aanspreekpunt voor de budgeteigenaars aangaande de opvolging van de loonkost. Je ondersteunt inzake rapportering en opvolging van diverse financiële afhandelingen. Je analyseert gegevens als basis voor beleidskeuzes.
    • Je beheert de actuals/budget controles en maakt simulaties b.t. de personeelskosten.
    • Je analyseert en optimaliseert processen o.a. inzake personeelsbegroting
    • en -opvolging.
    • Je ondersteunt de financiële begrotingsopmaak en -opvolging van (onderzoeks)projecten in de opleidingen. Je verdiept je in de financiële
    • rapportering aan externe financierders en bent hiervoor ook aanspreekpersoon.
    • Je helpt mee bij de verdere implementatie van het ERP-pakket.
    • Je rapporteert aan het hoofd administratie & organisatie van de onderwijsgroep.

 Je profiel

  • Je hebt een bachelordiploma in een financiële richting of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt grondige kennis van financiële rapportering. Werken met cijfers geeft je energie.
  • Je kan ICT-toepassingen gebruiken in de uitvoering van je werk. Binnen KdG werkt het administratief en ondersteunend personeel met de courante MS-office programma’s. Je hebt een zeer grondige kennis van Excel. Ervaring met een ERP-systeem is een pluspunt.
  • Je kan flexibel omgaan met prioriteiten en het zelfstandige inplannen van taken.
  • Je kan goed omgaan met stress en wisselende piekperiodes.
  • Je hebt een zeer goede zin voor organisatie en planning.
  • Je kan zelfstandig werken en bent discreet.
  • Je kan resultaatgericht werken en je assertief opstellen.
  • Je leert graag bij en je geeft je eigen kennis en ervaring spontaan door aan anderen.

Ons aanbod

  • Een aanstellingsovereenkomst in deeltijds of voltijds dienstverband als lid van het administratief en technisch personeel.
  • Je start zo snel mogelijk na de selectie met een contract van één jaar, verlengbaar na positieve evaluatie.
  • Een loon in functie van je kwalificaties en ervaring binnen het groeipad B11-B22 (equivalent van de weddeschalen 581-582-592-584).
  • Meer informatie over de weddeschalen en barema’s, vind je op http://onderwijs.vlaanderen.be/onderwijspersoneel  > Hoger Onderwijs > Hogeschool > Salaris > Je salarisschaal of barema >Vind je salarisschaal
  • Volledige terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of een fietsvergoeding van 0,15 euro/km.
  • Typerende arbeidsvoorwaarden binnen onze hogeschool zijn flexibele werktijden, een laptop, mogelijkheid tot thuiswerken, opleidingsmogelijkheden en een aantrekkelijke vakantieregeling.
  • KdG gelooft in de passie en het talent van haar medewerkers en streeft daarbij naar gelijke kansen. Met respect voor diversiteit en een goed evenwicht tussen mannen en vrouwen, verschillende leeftijden en culturele achtergrond. Daarom nodigen we iedereen uit om zich kandidaat te stellen voor deze vacature.

Solliciteren?

Solliciteren kan enkel online via onze website https://www.kdg.be/vacatures

- klik op gewenste vacature

- solliciteer online onderaan de pagina

- vul het sollicitatieformulier in en voeg een uitgebreide motivatie & je cv toe als bijlage

De sollicitatieperiode loopt tot en met 24 februari 2017:

- De 1ste selectieronde gebeurt op basis van de ingezonden kandidaturen

- De 2de ronde bestaat uit een selectie-interview op 7 of 8 maart 2017 in de voormiddag.

Meer informatie?

Meer informatie over deze vacature kan je bekomen bij Hilde Lemmens, hoofd administratie & organisatie van de onderwijsgroep, via 03 613 18 30 of hilde.lemmens@kdg.be  

Heb je assistentie nodig bij het posten van je kandidatuur? We helpen je graag verder! Contacteer de dienst HR, via 03 613 13 36 of hr@kdg.be.