Planner - 100% ad interim

Hoe groot wil jij worden?

We willen het beste uit jou halen: wie je ook bent, vanwaar je ook komt, wat je ook draagt.

Karel de Grote hogeschool is een warme en ambitieuze leer-en werkplek in de superdiverse stad Antwerpen. Je werkt er samen met 1.300 collega's en voor meer dan 13.000 studenten.

We kiezen voor vernieuwend en uitdagend onderwijs met ruimte voor groei.

We zoeken een enthousiaste collega om aan de slag te gaan als:

Planner - 100% ad interim

Je functie

  • Je bent verantwoordelijk voor de planning van lessen- en activiteitenroosters van een aantal opleidingen binnen de onderwijsgroepen Lerarenopleiding (LEO) en Welzijn en Gezondheidszorg (WEG).
  • Voor deze opleidingen ben jij het eerste aanspreekpunt voor alle mogelijke vragen over de roosters.
  • Je levert tijdig een sluitende planning op en houdt hierbij rekening met personeelsinzet en technische gegevens (lokalen). Concreet zorg je voor een optimale bezettingsgraad van de lokalen en een kwalitatief goed rooster voor de gebruiker volgens de vooropgestelde roosterprincipes.
  • Als planner ben je sparring partner van de opleidingen: je denkt mee na, verleent input en advies rond onderwijsontwikkelingen binnen de opleidingen door simulaties van lokalen en personeelsinzet. Je levert daarbij de nodige input voor beleidsbeslissingen. Je geeft advies over de opmaak van de werkverdeling van het onderwijzend personeel.
  • Je overlegt en werkt zeer nauw samen met de verantwoordelijken van de opleidingen en draagt zo bij aan de basis voor een succesvolle onderwijsorganisatie.
  • Je verzekert een tijdige verspreiding en publicatie van de planning of wijzigingen hierin via de bestaande tools.
  • Je zorgt voor een goede examenplanning.
  • Je staat in voor het oplossen van knelpunten in het lessen– en examenrooster.
  • Je neemt deel aan onderwijsgroep- en hogeschooloverleg m.b.t. roosteraangelegenheden.
  • Wanneer de nood zich voordoet, word je breder ingezet binnen het team administratie & organisatie. (eventueel op de stagecel of het team studentenadministratie)
  • Je bent werkzaam op campus Zuid. Je maakt deel uit van het team planners. Je rapporteert aan het hoofd administratie en organisatie.

Je profiel

  • Je hebt een bachelordiploma. Ervaring als planner is een pluspunt.
  • Affiniteit met digitale tools is een vereiste. Kennis van relationele databases is een pluspunt.
  • Je beschikt over een praktijkgerichte kennis van de MS Office toepassingen zoals Word, Excel en Outlook.
  • Je krijgt energie als je mag plannen en organiseren.
  • Je kan problemen systematisch analyseren en werkt nauwgezet.
  • Je bent zeer communicatief: je behartigt de belangen van de organisatie en kan goed functioneren in een team. Tegenover je contacten op verschillende niveaus, zowel in de organisatie als extern, kan je assertief en diplomatisch te werk gaan.
  • Je bent enthousiast.
  • In deze functie is het belangrijk dat je initiatief kan nemen en kan doorzetten.
  • Je kan flexibel omgaan met prioriteiten en het inplannen van taken.
  • Je kan gemakkelijk hoofd- van bijzaken onderscheiden.
  • Je bent stressbestendig.
  • Je werkt zelfstandig en resultaatgericht.
  • Je kan uiteenlopende problemen aanpakken.
  • Je leert graag bij en je geeft je eigen kennis en ervaring spontaan door aan anderen.

Ons aanbod

  • Een arbeidsovereenkomst in voltijds dienstverband (100%) als contractueel bediende. In de toekomst behoort een overstap naar een statutaire aanstelling en benoeming tot de mogelijkheden.
  • Je opdracht begint zo snel mogelijk na selectie en loopt tot 10 juli 2019 (vervangopdracht). Na positieve evaluatie zijn gelijkaardige opdrachten eventueel beschikbaar.
  • Een loon in functie van je kwalificaties en ervaring binnen het groeipad B21-B31. (weddeschalen 592-584-594) Meer informatie over de weddeschalen en barema’s, vind je http://onderwijs.vlaanderen.be/nl/vind-je-salarisschaal#hoger-onderwijs 
  • Volledige terugbetaling van woon-werkverkeer met het openbaar vervoer of een fietsvergoeding van 0,15 euro/km.
  • Typerende arbeidsvoorwaarden binnen onze hogeschool zijn flexibele werktijden, mogelijkheid tot thuiswerken, een laptop, opleidingsmogelijkheden en een aantrekkelijke vakantieregeling.
  • KdG gelooft in de passie en het talent van haar medewerkers en streeft daarbij naar gelijke kansen. Met respect voor diversiteit en een goed evenwicht tussen mannen en vrouwen, verschillende leeftijden en culturele achtergrond. Daarom nodigen we iedereen uit om zich kandidaat te stellen voor deze vacature.

Solliciteren?

Solliciteren kan enkel online via onze website https://www.kdg.be/vacatures 

- klik op gewenste vacature

- solliciteer online onderaan de pagina

- vul het sollicitatieformulier in en voeg een uitgebreide motivatie & je cv toe als bijlage

De sollicitatieperiode loopt tot en met 19 februari:

- De 1ste selectieronde gebeurt op basis van de ingezonden kandidaturen

- De 2de ronde bestaat uit een selectie-interview op 22 februari in de voormiddag.

Meer informatie?

Meer informatie over deze vacature kan je bekomen bij Ine Reel, Hoofd administratie & organisatie, via 0477 370 656 of ine.reel@kdg.be

Heb je assistentie nodig bij het posten van je kandidatuur? We helpen je graag verder! Contacteer de dienst HR, via 03 613 13 36 of hr@kdg.be